PDF^ La gestió de la qualitat en el turisme: 242
La gestió de la qualitat en el turisme: 242
Gestió de la qualitat :: IES SON RULLAN
L’IES Son Rullan ha definit la qualitat com a part fonamental de la seva política i de la seva estratègia i ha definit el seu sistema de gestió cap a la millora a partir de models basats en la qualitat. Són referents fonamentals el Model Europeu de Gestió de la EFQM i el sistema d’assegurar la qualitat en la norma UNE EN ISO 9001:2008.
Models de gestió de la qualitat xtec cat
Els models de gestió de la qualitat, o de qualitat total, tenen el seu origen en els treballs de W.Edwards Deming a mitjans del segle XX en l'àmbit de la gestió empresarial per a la millora de resultats.
1 ELS INICIS: LA GESTIÓ DE LA QUALITAT
Gestió de la Qualitat Total: una vegada assegurat el sistema de gestió de la qualitat, cal millorar lo contínuament. Aquesta millora requereix de la recerca continuada de la satisfacció de tots els stakeholders, i té com a objectiu l’excel·lència empresarial.
Altres sistemes de gestió de qualitat | Transparència
La Diputació de Barcelona aposta per a la millora de la qualitat dels seus serveis, prenent com a referència els principis bàsics de la gestió de la qualitat, que promouen un enfocament basat en els processos. Per això compta amb sistemes de gestió, que són els instruments necessaris per a l'impuls de la qualitat i la millora contínua i la satisfacció dels requisits dels seus
4 SISTEMA DE GESTIÓ DE LA QUALITAT: LA NORMATIVA ISO 9001
de les empreses. Contenen els requisits per a la implantació d'un Sistema de Gestió de la Qualitat d'acord amb els estàndards internacionals,concretant factors tècnics, de direcció i humans que afecten tots els processos de l'empresa. Aquesta família de normes va sorgir l’any 1986 en forma d’una primera
0 Response to "PDF^ La gestió de la qualitat en el turisme: 242"
Post a Comment